אנחנו במרכז הרפואי שערי צדק מקבלים בברכה את כל הבאים בשערינו אנו דוגלים במתן טיפול מקצועי תוך שמירה על רמת שירות גבוהה. אנו פועלים במגוון מישורים על מנת להבטיח חווית שירות מיטבית, ורואים חשיבות רבה במתן שירות אישי לכל מטופל לאורך כל שלבי הטיפול בו.
אנחנו מאמינים ששירות זה דרך חיים, רוח, מחשבה, רצון ונכונות.
קהילת מובילי שירות, מורכבת מנציגות מכלל המחלקות, היחידות והסקטורים בביה"ח. הקהילה מאפשרת סיעור מוחות בסוגיות שירות העולות מן השטח. נפגשת בפורומים שונים לצורך קידום השירות ושיפור חווית המטופל.
ביחד מובילים שירות מצוין!
עם הפנים למטופל
מסע המטופל מתחיל מהשלב בו מתעורר הצורך בשירות רפואי,
אנו בעשייה מתמדת לטובת שיפור השירות בהיבטים שונים לאורך כל הדרך...
גאים שיש תוצאות!
סקר משרד הבריאות (מאי 2022) קבע:
המרכז הרפואי שערי צדק דורג ראשון בחווית המטופל בירושלים.
הטכנולוגיה ככלי לשיפור השירות
- צפיה במידע הרפואי שלך
- צפיה בתורים עתידיים
- פנייה מקוונת לנציג שירות
- רישום לפעילויות בשערי צדק
עידכון על התקדמות הטיפול באמצעות SMS, במרפאות החוץ, בהתאוששות במחלקה לרפואה דחופה (מיון)
אנו כאן עבור כל הבאים בשערינו כדי לשים דגש על שירות מצוין וחווית מטופל מיטבית.
מאחלים בריאות איתנה.
פניות הציבור
חשוב לנו לשמוע אותך
אנו מייחסים חשיבות לפנייתך ורואים בכל פניה הזדמנות ללמוד, לצמוח ולשפר את השירות.
נעשה כל שביכולתנו להעניק לך מענה מקצועי, מהיר ואדיב.
להודות ולהוקיר
להתלונן
להציע שיפור
מיצוי זכויות
המערך נותן סיוע למטופלים המבקשים למצות את זכויותיהם מול קופות החולים. למשל במקרים בהם מקבלים סירוב להתחייבויות בניגוד לחוק ההסדרים וחוק זכויות החולה.
מערך המתנדבים והסטודנטים
מערך המתנדבים והסטודנטים מורכב מעשרות אנשי חסד המאיישים מס' נקודות מפתח בבית החולים לטובת שיפור חווית השירות.
• מהווים מעטפת אנושית מחבקת, מבקרים ומלווים מטופלים במחלקות האישפוז ובמחלקה לרפואה דחופה (מיון) ומסייעים לצוות המחלקה
• מקשרים בין משפחות המטופלים הממתינות ליקיריהם לאחר ניתוח ובין צוות יחידת התאוששות
• מסייעים בהתמצאות והכוונה של הבאים בשערינו
כָּל הָעוֹשֶׂה צְדָקָה וּמִשְׁפָּט, כְּאִלּוּ מִלְּאוֹ לָעוֹלָם כֻּלּוֹ חֶסֶד
תודה על עשייה מכל הלב